اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
ملک محمدی بار دیگر به عنوان رییس هیات هندبال استان انتخاب شد
سیروس ملک مَحمدی، هادی تقی زاده و غلامرضا خداوردی، سه کاندیدای انتخابات ریاست هیئت هندبال گلستان بودند که ملک محمدی با کسب ۹ رای از دو رقیب خود پیشی گرفت و تقی زاده ۶ رای و خداوردی دو رای کسب کردند.
تاريخ : اول اسفند 1395 ساعت 14:25   کد : 106338

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت هندبال استان  گلستان ظهر امروز یکشنبه (اول اسفندماه) با حضور عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون هندبال و دیگر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار که طی آن سیروس ملک محمدیَ به مدت چَهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال ، سیروس ملک مَحمدی، هادی تقی زاده و غلامرضا خداوردی، سه کاندیدای انتخابات ریاست هیئت هندبال گلستان بودند که ملک محمدی با کسب ۹ رای از دو رقیب خود پیشی گرفت و تقی زاده ۶ رای و خداوردی دو رای کسب کردند.

سرپرست فدراسیون هندبال با تبریک به جامعه هندبال استان گلستان و تقدیر از هرسه کاندیدای حاضر در مجمع گفت: اینکه رقابت در نهایت سلامت و با کمال احترام اعضای مجمع به هر سه کاندیدا و کاندیداها نسبت به یکدیگر برگزار شد نشان دهنده بالندگی و رشد ورزش هندبال در استان گلستان است.

عباسعلی اکبری گفت: آنچه که مد نظر وزارت ورزش و جوانان است و انتظار داریم آقای ملک محمدی به عنوان رییس هیات به آن توجه خاص نشان دهد بحث آموزش و توسعه همگانی هندبال است که از طریق ارتباط مستمر با آموزش و پرورش بدست می آید و امیدوارم بتوانید با آموزشگاهها ارتباطی مداوم داشته باشید.

وی گفت: یقینا آقای ملک محمدی از توان و تجربه همه پیشکسوتان و اهالی فن در رشته هندبال نهایت استفاده را خواهد برد و فدراسیون هم در حد توان از برنامه های هیات حمایت خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز با اشاره به انتخاب رئیس هیئت هندبال استان گفت: به آقای ملک محمدی تبریک می گویم و بابت زحماتی که طی سال های گذشته برای هندبال استان کشیدند، کمال تشکر را دارم.
بهمن طیبی افزود: امیدواریم هندبال گلستان برنامه ای فراتر از گذشته داشته باشد، زیرا این رشته در استان دارای ظرفیت بالقوه ای است که از ان بهره ای نبرده ایم.
وی تصریح کرد: جمعیت هندبال استان کم است و باید از ظرفیت آموزش و پرورش برای افزایش این جمعیت و همچنین استعدادیابی استفاده شود.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک