اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
رحیمی: پایه و اساس پیشرفت هندبال برگزاری لیگ های منظم است
رئیس فدراسیون هندبال گفت: از مهمترین برنامه های ما در سال جاری، برگزاری منظم و قدرتمند لیگ است که باعث پیشرفت هندبال می شود
تاريخ : بيستم فروردين 1396 ساعت 11:16   کد : 116425

رئیس فدراسیون هندبال گفت: از مهمترین برنامه های ما در سال جاری، برگزاری منظم و قدرتمند لیگ است که باعث پیشرفت هندبال می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، علیرضا رحیمی  که به منظور حضور در مجمع انتخابات هیات هندبال گیلان به رشت سفر کرده بود در حاشیه مجمع به خبرنگاران گفت: برگزاری لیگ در همه رشته ها باعث پیشرفت می شود و به همیبن دلیل انجام منظم و قدرتمند لیگ های هندبال در کشور از مهمترین برنامه های ما در سال جاری است.

وی داشت ، اظهار کرد: همچنین رقابت های مختلفی را در سال جاری پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم با قدرت در همه رقابت ها حضور داشته و مقام های شایسته ای نیز کسب کنیم.

وی ادامه داد: از مهمترین مسابقات پیش رو در سال جاری می توان به رقابت های آسیایی در رده های سنی مختلف و در بخش های بانوان و آقایان اشاره کرد که هدف ما حضور قدرتمند در تمامی مسابقات است.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: شرکت تیم هندبال بانوان در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در هنگ کنگ ، مسابقات باشگاه های آسیا و همچنین رقابت های قهرمانی آسیا نیز از دیگر مسابقات مهم در سال جاری است که امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم.

رحیمی به جذب اسپانسر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری منظم و قدرتمند لیگ باعث می شود تا بتوانیم اسپانسرهای خوبی نیز جذب کنیم و یکی از اهداف مهم ما ، جذب اسپانسر مناسب برای رشته هندبال است.

وی به وضعیت هندبال گیلان نیز اشاره کرد و  افزود: گیلان در رشته ساحلی یکی از قطب های برتر در هندبال کشور بشمار می رود و امیدواریم که این استان در سایر رشته ها نیز بتواند جایگاه مناسبی را در کشور کسب کند.

انتخابات ریاست هیات هندبال استان گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد که در پایان غلامحسین عباسی با کسب تمامی آرا( 14 رای) به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک