اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
رحیمی: نتوانسته ایم می آبادی را برای ماندن در پست دبیری متقاعد کنیم
: ما دل‌مان می‌خواهد می آبادی به کار خود به عنوان دبیری فدراسیون ادامه‌ دهد، اما تا به این لحظه نتوانستیم او را راضی کنیم تا در این سمت بماند.
تاريخ : بيستم فروردين 1396 ساعت 16:39   کد : 116426

رییس فدراسیون هندبال گفت‌: تا این لحظه نتوانستیم می آبادی را راضی کنیم تا به عنوان دبیر فدراسیون ادامه فعالیت دهد. ببینیم امروز چه می‌شود، می‌توانیم او را راضی کنیم یا خیر.

علیرضا رحیمی ، در مورد موافقت یا موافقت نکردن با استعفای دبیر فدراسیون هندبال، اظهار کرد: ما دل‌مان می‌خواهد می آبادی به کار خود به عنوان دبیری فدراسیون ادامه‌ دهد، اما تا به این لحظه نتوانستیم او را راضی کنیم تا در این سمت بماند. حالا باید ببینیم که امروز چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با استعفای او موافقت می‌کنید یا خیر؟ گفت‌: خودش باید موافق باشد تا در این سمت کار کند، اما به ما بارها اعلام کرده است که نمی‌تواند ادامه‌ دهد، با این وجود موافقت خود را در دیگر سمت‌های فدراسیون هندبال اعلام کرده است.

 

رییس فدراسیون هندبال  در مورد انتخاب جایگزین برای این سمت گفت‌: هنوز در مورد آن فکری نکرده‌ام. عجله‌ای نداریم. مشکلی نیست و کارها پیش می‌رود.

 

رحیمی در پاسخ به این سوال که با کدام مربیان خارجی مذاکره کرده‌اید؟ گفت‌: با مربیان داخلی و خارجی در حال‌ مذاکره هستیم و در حال‌ بررسی و مطالعه پیشینه مربیان هستیم، اما چون تا هفت هشت ماه دیگر رویدادی نداریم، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی نداریم. مسابقه‌ای پیش‌رو نیست تا عجله‌ای داشته باشیم. فرصت آن را داریم که فکر کنیم تا گزینه خوبی را انتخاب کنیم.

 

وی به دعوت از تیم هندبال ساحلی پاکستان برای آمدن به ایران اشاره کرد و گفت‌: برای دیدارهای تدارکاتی با تیم هندبال ساحلی پاکستان نامه زده‌ایم و منتظر جواب هستیم تا ببینیم که چه پاسخی می‌دهند.

تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات هندبال ساحلی آسیا که 17 تا 25 اریبهشت ماه در تایلند برگزار می شود آماده می کند.

*ایسنا


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک