اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
رحیمی: آرامش و افتخار را به هندبال برمی‌گردانیم
رئیس فدراسیون هندبال گفت: با تلاش تمام هیات‌های استان‌های کشور آرامش و افتخار را به هندبال بر می‌گردانیم.
تاريخ : بيست و ششم فروردين 1396 ساعت 10:26   کد : 116431
 رئیس فدراسیون هندبال گفت: با تلاش تمام هیات‌های استان‌های کشور آرامش و افتخار را به هندبال بر می‌گردانیم.

 مجمع عمومی سالیانه هیات هندبال فارس با حضور علیرضا رحیمی در شیراز تشکیل شد. در این جلسه سید اسلام موسوی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و اردشیر حسن زاده معاون مالی و اداری اداره کل ورزش و جوانان فارس، داود توکلی رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا، علیرضا پاکدل رئیس هیات استان و تمام روسای هیات‌های هندبال استان و نخبگان و پیشکسوتان هندبال فارس در شیراز تشکیل شد.
 
رئیس فدراسیون هندبال ضمن خوش آمد گویی به حاضرین با بیان اینکه هندبال استان فارس در مسیر رو به رشد خود توفیق‌های زیادی از جمله قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور توسط باشگاه شهید چمران لارستان را کسب کرده اظهار داشت: با تلاش تمام هیات‌های استان‌های کشور و خبرگان هندبال، آرامش و افتخار را به جامعه هندبال برمی‌گردانیم.
 
رحیمی افزود: ما مشکلات هندبال را که همه حل شدنی هستند را درون خانواده هندبال حل و فصل خواهیم کرد و نه در خارج آن.
 
همچنین در جلسه رئیس فدراسیون هندبال با حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس راهکارهای تسریع روند رو به رشد هندبال فارس و نیازهای هندبال استان به بحث و بررسی گذاشته شد و کامیاب با اشاره به افتتاح و شروع به کار تالار ٤ هزار نفره صدرا شیراز و امکانات گسترده بین‌المللی هتل‌های شیراز آمادگی خود برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی را اعلام کرد.
 
کامیاب همچنین آمادگی تمام مسئولان سیاسی و اجرایی استان را برای برگزاری رقابت‌های مهم ورزشی بین‌المللی با توجه به انتخاب شیراز به عنوان شهر جوانان کشورهای مسلمان جهان اعلام کرد که مورد استقبال رئیس فدراسیون هندبال قرار گرفت.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک