اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
کوبل داوری ایران در مسابقات اینترامنیاکاپ عملکرد درخشانی داشت
علیرضا موسویان رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال عملکرد کوبل داوری کشورمان در مسابقات اینترامنیاکاپ تحسین برانگیز و درخشان دانست.
تاريخ : بيست و چهارم تير 1396 ساعت 08:59   کد : 126613
علیرضا موسویان رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال عملکرد کوبل داوری کشورمان در مسابقات اینترامنیاکاپ تحسین برانگیز و درخشان دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از رئیس کمیته داوران فدراسیون چهل و پنجمین دوره مسابقات اینترامنیاکاپ باحضور 100 تیم از کشورهای ایتالیا روسیه. اوکراین. بلغارستان. دانمارک. اسلوانی ترکیه تونس الجزایر فرانسه چین تایوان و در رده های سنی نوجوانان جوانان و بزگسالان در 8 سالن در شهرساحلی تراموا حدود۱۲۰ کیلومتری رم برگزار گردید.
علیرضا موسویان گفت :در این مسابقات کوبل داوری کشورمان اقایان بهنام جمشیدی و مهدی معصومی از طرف فدراسیون هندبال به این مسابقات اعزام شده بودند. داوران ایرانی   18 بازی مراحل مقدماتی و حذفی و دو بازی نیمه نهایی و دو بازی رده بندی را قضاوت کردند. از بازی های مهم و حساس که این داوران قضاوت کردند میتوان به مسابقه نیمه نهایی روسیه و دانمارک و بازی بوسنی و هرزگوین و ایتالیا اشاره کرد.و در مسابقات رده بندی  میتوان به بازی فرانسه و ایتالیا در رده جوانان و دیدار حساس دانمارک و یونان را نام برد که تحسین تماشاگران و عوامل فنی را برانگیخت.داوران کشورمان دیشب از طریق فرودگاه امام به کشورمان برگشتند.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک