اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی اسپانیا تلاش می‌کنیم
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تلاش خواهیم‌کرد تا با درخشش در مسابقات آسیایی عمان، سهمیه بازی‎های جهانی اسپانیا را کسب کنیم.
تاريخ : سی و يکم ارديبهشت 1397 ساعت 10:39   کد : 197295
 سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تلاش خواهیم‌کرد تا با درخشش در مسابقات آسیایی عمان، سهمیه بازی‎های جهانی اسپانیا را کسب کنیم.
 
مهدی رهبری در خصوص اردوی تیم ملی جوانان که در شهر مشهد برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی برگزار شد، اظهار کرد: سومین اردوی تیم ملی جوانان را در شهر مشهد مقدس برگزار کردیم. این اردو جهت آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی در شانزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا که در کشور عمان برگزار می‌شود، برگزار شد تا بازیکنان تیم ملی خود را آماده حضور در این مسابقات ‌کنند.
 
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه چهارتیمی از 23 تیرماه در کشور عمان برگزار خواهدشد که سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهندکرد.
 
رهبری اظهار کرد: در مرحله گروهی با تیم‌های عمان، هند و یمن هم‌گروه شده‌ایم، دیدار با این رقبا بیشتر برای ما جنبه تدارکاتی دارد زیرا فاصله خوبی با این سه کشور داریم.
 
وی یادآور شد: در مرحله بعدی هشت تیم برتر این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت و به احتمال فروان با تیم‌های ژاپن، کره، بحرین، قطر و عربستان هم‌گروه خواهیم‌شد. رقابت با این تیم‌ها بسیار دشوار خواهد بود و باید با آمادگی بالایی مقابل این تیم‌ها قرار بگیریم.
 
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیتی که در بازی‌های نوجوانان آسیا داشتیم، نتوانستیم در دوره گذشته در مسابقات حضور داشته‌باشیم، اگر شرایط حضور در دوره گذشته را داشتیم می‌توانستیم از نظر تجربه شرایط بهتری داشته‌باشیم، قطعا در این دوره کار بسیار دشواری خواهیم داشت.
 
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان تصریح کرد: 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. این بازیکنان از 16 استان در اردو حضور دارند، خوشبختانه شرایط میزبانی شهر مشهد عالی بوده و جا دارد تشکر ویژه‌ای از هیات هندبال و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی داشته باشم که در این مدت بهترین امکانات را برای تیم ملی هندبال جوانان فراهم کردند.
 
رهبری بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که برای این اردو انجام داده‌بودیم، اهداف تاکتیکی و جسمانی را دنبال کردیم،خوشبختانه با تلاش و همت بازیکنان توانستیم شرایط خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم در اردوهای بعدی بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
 
وی در خصوص اردوی بعدی تیم ملی هندبال جوانان عنوان کرد: در اوایل خرداد ماه اردوی بعدی تیم ملی در تهران برگزار خواهدشد تا به بهترین نحو ممکن برای حضور در مسابقات آسیایی خود را آماده کنیم.
 
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان درباره شانس تیم ملی برای قرارگرفتن در بین تیمهای برتر آسیا گفت: قطعا با آمادگی بالایی وارد مسابقات خواهیم‌شد و تلاش می‌کنیم در بین سه تیم برتر این مسابقات قرار بگیریم تا بتوانیم سهمیه حضور در بازی‌های جهانی2019 اسپانیا را کسب کنیم، هرچند زمان کوتاهی برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داریم.

منبع:خبرگزاری ایسنا
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک