اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات هندبال جام رمضان استان کهگیلویه و وبویر احمد
جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات دومین یادواره شهید علی نورالدینی (جام رمضان) با حضور همه اعضای هیات هندبال شهرستان کهگیلویه و مربیان و سرپرستان تیمهای شرکت کننده در دفتر هیات هندبال شهر دهدشت برگزار شد.
تاريخ : پنجم خرداد 1397 ساعت 09:21   کد : 197305
 جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات دومین یادواره شهید علی نورالدینی (جام رمضان) با حضور همه اعضای هیات هندبال شهرستان کهگیلویه و مربیان و سرپرستان تیمهای شرکت کننده  در دفتر هیات هندبال شهر دهدشت برگزار شد.

در این جلسه مجید پارسائی به تشریح برنامه های هیت هندبال شهرستان و لیگ برتر در سال جدید پرداخت و خاطر نشان کرد انشاالله در چند سال آینده تیمی صد در صد بومی در لیگ برتر هندبال ایران خواهیم داشت .
در ادامه این جلسه نورالله نیک اقبال سرپرست فنی مسابقات به تشریح برنامه مسابقات یادواره شهید علی نورالدینی پرداخت و گفت که این مسابقات با حضور ۶تیم  از روز سه شنبه 8 خرداد ماه برگزار خواهد شد و مراسم افتتاحیه این مسابقات سه شنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بازیکنان برگزار می شود. 
در پایان هم سرپرستان و مربیان تیمهای شرکت کننده به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات پرداختند.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک