اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
برنامه اردوی پرکار تیم ملی هندبال نوجوانان از زبان سرمربی تیم
اردوی پنجم تیم ملی نوجوانان هندبال در ادامه برنامه آماده سازی از 7 نوروز در حال برگزاری است.
تاريخ : يازدهم فروردين 1395 ساعت 15:24   کد : 25535
اردوی پنجم تیم ملی نوجوانان هندبال در ادامه برنامه آماده سازی از 7 نوروز در حال برگزاری است.
مهدي رهبري سرمربي  تيم ملي نوجوانان در خصوص نحوه  گزينش بازيكنان  و اهداف اين اردو گفت : مرحله نهایی  مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اسفند ۹۴ و در شهر یزد برگزار شد. کادر فنی تیم ملی نوجوانان تمامی بازی ها و هندبالیست ها را از نزدیک ارزیابی قرار دادند که در پی آن ۴ بازیکن جدید به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: بررسی توانایی های تکنیکی ، تاکتیکی و قابلیت های جسمانی آنان در مقایسه با بازیکنان منتخب قبلی از جمله اهداف این اردو است.

وي همچنين در خصوص آماده سازي بازيكنان در ابعاد مختلف روحي، آمادگی جسماني و فني گفت: مطابق با برنامه زمان بندی شده در این اردو ، آماده سازی بدنی بازیکنان با انجام تمرین های چابکی، تعادل ، هماهنگی ویژه هندبال و توسعه قدرت مد نظر و در حال انجام است. در آماده سازی تکنیکی، بر مهارت ارسال پاس انفرادی و گروهی بر مبنای فلسفه نوین و روش های جدید در هندبال تمركز كرديم  و همچنین همکاری و هماهنگی در عمق که منظور بازی با مهاجم خط می باشد .
سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: در آماده سازی تاکتیکی، اجرای تاکتیک های گروهی در حمله و همکاری های گروهی همچنین سیستم دفاعی  3-2-1 مد نظر است.
رهبری گفت: در آماده سازی روحی و روانی فاکتور های تمرکز ، افزایش اعتماد به نفس ، رویکرد رقابتی و کنترل حواس پرتی مورد توجه کادر فني است .
وي در پايان افزود : ۲۶ بازیکن حال حاضر در اردوی پنجم ،  در 3 مر حله  اردوی انتخابی از بین بازیکنان ۸۴ تیم شرکت کننده در جام نهاد ریاست جمهوری که به همت فدراسیون هندبال  در مرداد ۹۴ در مشهد مقدس برگزار شد انتخاب شده اند. در مجموع و تا به امروز ۱۲۸ بازیکن در اردوهای برگزار شده مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته اند .

       سرمربی تیم هندبال نوجوانان تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی نوجوانان ثمره ی زحمت های فراوان و تلاش های عاشقانه مربیان بزرگواری است که در سراسر میهن عزیزمان بدون هیچ چشم داشت و مزد و پاداشی به کار با فرزندان عزیز این مرز و بوم می پردازند که در مقابل این بزرگواران سر تعظیم و احترام فرود می آوریم .

شهر یزد نامزد برگزاری اردوی ششم تیم ملی نوجوانان از ۲ تا ۱۰ اردیبهشت ماه 1395 است .



نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک