اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
مشت‌زن: هدف اصلی پشتوانه سازی برای تیم‌ ملی هندبال زنان است
نایب رییس فدراسیون  هدف از برگزاری این اردو را شناسایی تیم ملی جوانان و نوجوان دختر، پشتوانه سازی تیم ملی زنان و کسب نتایج بهتر در رقابت های بین المللی دانست.
تاريخ : بيست و سوم فروردين 1395 ساعت 16:20   کد : 25579
نایب رییس فدراسیون  هدف از برگزاری این اردو را شناسایی تیم ملی جوانان و نوجوان دختر، پشتوانه سازی تیم ملی زنان و کسب نتایج بهتر در رقابت های بین المللی دانست.

  فدراسیون هندبال Irhf.ir- معصومه مشت زن نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در خصوص برگزاری اولین اردوی استعدادیابی دختران و نوع انتخاب این بازیکنان گفت: این اردو با حضور 160 هندبالیست دختر از 23 استان کشور از فردا در تالار هندبال آغاز می شود که این بازیکنان به عنوان مستعدین و بلند قامتان از سوی نایب رئیس بانوان هر استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به فدراسیون هندبال معرفی شدند.

مشت زن هدف از برگزاری این اردو را شناسایی تیم ملی جوانان و نوجوان دختر، پشتوانه سازی تیم ملی زنان و کسب نتایج بهتر در رقابت های بین المللی عنوان کرد.

نایب رییس فدراسیون همچنین در خصوص برنامه این اردو گفت: این بازیکنان در 4 گروه 40 نفره در 4 مرحله زیر نظر کارشناسان مجرب، خانم‌ها ابراهیمی،یوسف، مبری و خاوری مورد تست مهارتی و فیزیولوژیکی قرار می گیرند.

مشت زن در پایان در خصوص انتخاب عنوان « بلند قامتان » برای این اردو گفت: با توجه به حضور حریفان بلند قد ایران در عرصه بین المللی و ارتقا نسلی تیم‌های آسیایی، قد بلند یکی از فاکتورهای استعدادیابی است ولی اگر بازیکنی شرایط خوب دیگری هم داشته باشد به اردو های بعدی دعوت می شود.

اولین اردوی استعدادیابی دختران نوجوان و جوان هندبالیست از فردا سه شنبه 24 فروردین ماه 1395 به مدت 4 روز در تالار هندبال برگزار می شود.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک