اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
مصطفی فروزش رئيس هیئت هندبال استان گیلان شد
با حضور رئیس فدراسيون و مدير كل ورزش و جوانان استان مصطفی فروزش به عنوان رئیس جدید هیئت هندبال استان گیلان انتخاب شد.
تاريخ : چهارم ارديبهشت 1398 ساعت 14:43   کد : 308201
 با حضور رئیس فدراسيون و مدير كل ورزش و جوانان استان مصطفی فروزش به عنوان رئیس جدید هیئت هندبال استان گیلان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون هندبال، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت هندبال استان گیلان با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و اعضای رسمی مجمع امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مجمع مصطفی فروزش با کسب  12 رای از مجموع ١٦ رای اخذ شده، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت هندبال استان گیلان انتخاب شد.
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مجمع در صحبتهای خود اظهار امیدواری کرد که با برنامه ریزی های انجام شده هیات، کمک مدیر کل اداره ورزش استان و فدراسیون هندبال، استان گیلان بتواند به جایگاه خوبی در هندبال کشور دست پیدا کند.
پاکدل افزود: ما در حال تدوین و اجرای طرح جامع استعدادیابی هندبال در کشور هستیم و انشالله  استان گیلان هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
رئیس فدراسیون همچنین با اشاره به پتانسیل هندبال ساحلی در این استان اظهار امیدواری کرد و گفت: انشالله استان گیلان به عنوان یکی از قطب های هندبال ساحلی در کشور فعال شود و سعی خواهیم کرد با رایزنی هایی که انجام خواهد شد بتوانیم در آینده نزدیک در صورت موافقت منطقه آزاد انزلی و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، تورنمنت هندبال ساحلی بصورت سالیانه در استان گیلان برگزار کنیم.

 






 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک