اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
انتصاب سرپرست جدید نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال
طی حکمی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی به عنوان سرپرست جدید نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.
تاريخ : سی و يکم ارديبهشت 1398 ساعت 14:19   کد : 318269
 طی حکمی از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی به عنوان سرپرست جدید نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با حکم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون الهام سلوکی به عنوان سرپرست جدید نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب شد. سلوکی از مربیان و مدیران فعال حوزه هندبال بانوان می باشد که سابقه طولانی در رشد و پرورش استعدادهای هندبال بانوان را در کارنامه خود دارد. 
وی همچنین دارای مدرک تحصیلی مهندسی بهداشت محیط و فوق لیسانس مدیریت تربیت بدنی است. از جمله سوابق ایشان می توان به مسئول کمیته مربیان استان تهران، مسئول بانوان هیات هندبال تهران و مسئول ورزش بانوان بنیاد شهید جنوب شرق استان تهران اشاره کرد.
متن حکم ریاست فدراسیون به شرح زیر است:
« نظر به سوابق ارزشمند شما در حوزه های مختلف اجرائی و مدیریت ورزشی که نشانگر ، تعهد و کارآمدی شما می باشد به موجب این ابلاغ به سمت "سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسيون هندبال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می گردید .
اميد است با اتکال به خداوند متعال با مديريت اثربخش ضمن تعامل با حوزه معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان موجبات ارتقاء هندبال بانوان فراهم گردد. »
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک