اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
داوری بانوان ایران در راه تجربه ای جدید
تورنمنت اینترامینای ایتالیا شاهد کوبل داوری بانوان ایران خواهد بود.
تاريخ : پانزدهم تير 1398 ساعت 23:53   کد : 318450
 تورنمنت اینترامینای ایتالیا شاهد کوبل داوری بانوان ایران خواهد بود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون از فردا یکشنبه 98.04.16 تورنمنت جهانی اینترامینای ایتالیا با حضور تیم هایی از 4 قاره آغاز خواهد شد. در این رقابت ها کوبل داوری بانوان ایران شامل خانم ها مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده به عنوان نماینده داوری بانوان ایران به قضاوت خواهند پرداخت روابط عمومی فدراسیون با این کوبل گفتگویی انجام داده که به شرح زیر است:
1-خودتان را بیشتر معرفی کنید و از سوابق داوری خود در رقابت های مختلف بیشتر بگویید؟
مرضیه قفلی هستم که به همراه کوبل خودم مژگان حسن زاده از سال 90 در حیطه داوری هندبال شروع به فعالیت کردیم که به لطف خدا با شرکت کردن در دوره های اموزشی و سمینارهایی که از طرف فدراسیون هندبال و کمیته داوران برگزار شده بودند شرکت کرده و مدرک و ارتقای لازم را در این حیطه پیدا کردیم.
2-اساسا در چه دوره هایی شرکت کرده و دلیل موفقیت خود را چه می دانید؟
ما در دوره و سمینار های مهمی از جمله GRTP اصفهان شرکت کردیم که تلفیقی از دوره های اسیایی و جهانی بود و موفق شدیم به عنوان نفرات برتر به کار خود پایان بدهیم. بعد از این کلاس هم سال گذشته در دوره آسیایی شرکت کرده و مدرک لازم را به دست آوردیم.
3-از مسابقات جام ایتالیا برایمان صحبت کنید؟
جام اینترامینای ایتالیا با حضور تیم هایی از 4 قاره از روز شانزدهم تیرماه لغایت بیست و ششم تیرماه برگزار خواهد شد این تورنمنت بسیار مهم است و برای ما افتخار مهمی است که در این تورنمنت قضاوت کنیم.
4-صحبت خاصی اگر در پایان دارید بفرمایید؟
در پایان از زحمات بی شائبه فدراسیون هندبال و رئیس کمیته داوران و تمام عزیزانی که در این راه به ما کمک کردند تشکر میکنم و امیدوارم بتوانیم قضاوت های خوبی در این تورنمنت داشته باشیم و مطمئنیم حق بانوان ایران بیشتر از اینهاست.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک