اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد هندبال استعداد های برتر پسران
مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد هندبال استعداد های برتر کشور باشکوه و بسیار زیبا برگزار شد.
تاريخ : اول شهريور 1398 ساعت 00:16   کد : 318694
 مراسم افتتاحیه دومین دوره المپیاد هندبال استعداد های برتر کشور باشکوه و بسیار زیبا برگزار شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون افتتاحیه این دوره از رقابتها با حضور پرشور و چشم گیر ورزش دوستان و مسئولین در روز چهارشنبه " سی ام مرداد ماه " در سالن شهید بهشتی شهر كرمانشاه برگزارشد.. در اين مراسم رضا عزتی رئیس هیات هندبال استان عنوان داشت : با حضور ۳۲ تیم از سراسر استانهای کشور ، در مجموع ۵۷۴ نفر ورزشکار ، مربی ، سرپرست ، داور و عوامل اجرایی حضور دارند و تیم ها طی روزهای آتی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

عزتی سرپرست مسابقات المپیاد هندبال استعدادهای برتر کشور همچنين بیان داشت : در این راستا نسبت به پیش بینی تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از مسابقات توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات هندبال استان اقدامات لازم انجام شده است و امیدواریم میزبان خوبی برای میهمانان عزیزمان باشیم.

وی یادآور شد : در سه روز آغازین ، مسابقات به صورت گروهی برگزار می شود ، روز چهارم به صورت حذفی ادامه می یابد و در روز پنجم دیداره های ردبندی و فینال را برگزار خواهیم کرد.

عزتی در پايان افزود : مسابقات المپیاد هندبال استعدادهای برتر کشور با توجه به اینکه تمامی استان ها در این رقابتها حضور دارند و برگزاری مسابقات در یک سالن امکان پذیر نبود در دو سالن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) و مجموعه ورزشی سجاد را برگزار می نمائیم .

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک