اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
روزجهانی مربی مبارک
به بهانه سالروز جهانی مربی ، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی پیامی این روز را به تمامی مربیان به ویژه مربیان هندبال تبریک گفت.
تاريخ : ششم آبان 1398 ساعت 14:06   کد : 329113
به بهانه سالروز جهانی مربی ، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی پیامی این روز را به تمامی مربیان به ویژه مربیان هندبال تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی فدراسیون همزمان با 28اکتبر روز جهانی  مربی ، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی پیامی این روز را به تمامی مربیان ورزشی به ویژه هندبال تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :
                                                                                                                                    بسمه تعالی
به موازات تربیت نفس و تزکیه و تعلیم در مدارس که نقش محوری در زندگی نسل آینده این مرز و بوم دارد و در شرایط سخت و بعضا طاقت فرسای کمبود امکانات ، چقدر عظیم است کار آن مربیان  بزرگی که در پرورش جسم و تربیت نسل قهرمان آینده این کشور سهیم هستند.مربیانی که انصافا در خیلی از شرایط بعد قهرمانی حتی نامی از آنها هم نیست.آنهایی که تربیت بدنی را به معنی واقعی کلمه هجی نموده و به واقع نقش محوری و عمده ای از دور نگه داشته شدن نوجوانان و جوانان ایران زمین از بزهکاری دارند. اینجانب برخود لازم می دانم از تلاش  شبانه روزی آنها تشکر نموده و این روز را به تمام مربیان سرزمینم ایران به ویژه مربیان و اهالی هندبال که تلاش آنها ویترین افتخارات بین المللی است تبریک میگویم .
علیرضا پاکدل
رییس فدراسیون هندبال

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک