اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
پیام تبریک رییس فدراسیون به اصحاب رسانه
فردا جمعه 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.به همین مناسبت علیرضا پاکدل رییس فدراسیون پیام تبریکی صادر کرد.
تاريخ : شانزدهم مرداد 1399 ساعت 13:08   کد : 349934
فردا جمعه 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.به همین مناسبت علیرضا پاکدل رییس فدراسیون پیام تبریکی صادر کرد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون متن این پیام به شرح زیر است :
بنام خدا
درود بیکران نثار شما تلاشگران عرصه خبر و خبر رسانی
شمایی که بی شک به پاس قسم به قلم ، همیشه در عرصه های مختلف خبررسانی ، اصل را بر رعایت انصاف قرار داده و امانتداری و درک درست از شرایط این  بستر مهم سرلوحه کارتان بوده است.
شهادت محمود صارمی و مزین شدن روز 17 مرداد به نام روز خبرنگار ،تنها برشی کوتاه از جهد شما عزیزان در این راه خطیر است.امروزه و در عصر مهم اطلاع رسانی ، زوایای متعدد کار شما برهمگان به خوبی روشن است.چه متنها و نوشته ها و چه بیانها امید و چشم اندازی نو را به  قشرهای مختلف جامعه تزریق نموده و چه همتهای شبانه روزی شما بیدارباشی جدید برای مخاطبان ترسیم نموده است.
اینجانب صمیمانه از شما دوستان اهل قلم و رسانه به جهت اطلاع رسانی درست و صحت و دقت در نشر اخبار ورزشی به ویژه هندبال قدردانی نموده و برایتان سرافرازی و سربلندی و موفقیت درکار را آرزومندم.
قلمهایتان استوار
کلامتان مثل همیشه نافذ
بیانتان پر اندیشه
تفکرتان با صلابت

علیرضا پاکدل
رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک