اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
تشکر ویژه فدراسیون از شبکه ورزش سیما
در پی همزمانی پخش دیدار تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس و بازی فوتبال اروپایی از شبکه ورزش ،این شبکه ضمن تداوم پخش بازی هندبال از قطع آن جلوگیری نمود.
تاريخ : بيست و دوم مهر 1399 ساعت 11:03   کد : 360063
در پی همزمانی پخش  دیدار تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس و بازی فوتبال اروپایی از شبکه ورزش ،این شبکه ضمن تداوم پخش بازی هندبال از قطع آن جلوگیری نمود.به گزارش روابط عمومی فدراسیون  بازی تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس راس ساعت 18 روز یکشنبه 99.7.20 از شبکه ورزش سیما به روی آنتن رفت. در انتهای دیدار و همزمانی بازی فوتبال اروپایی با  پخش این بازی مسئولان این شبکه اقدام به ادامه پخش بازی هندبال نموده  و این حرکت ارزنده از چشمان فدراسیون هندبال دور نماند. به همین دلیل علیرضا پاکدل رییس فدراسیون طی پیامی از این اقدام شبکه ورزش سیما تشکر و قدردانی نمود. متن این پیام به شرح زیر است :
جناب آقای معتضدی
مدیر محترم شبکه ورزش سیما
با سلام
ضمن تقدیر و تشکر ویژه به جهت پوشش مناسب رقابتهای هندبال لیگ برتر آقایان از آن شبکه وزین ، از اقدام ارزنده شما و مجموعه همکاران پرتلاش و ساعی تان به جهت عدم قطع پخش هندبال تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و زغال سنگ طبس به دلیل همزمانی با فوتبال اروپایی تقدیر نموده و مراتب سپاس خود و همکاران و جامعه هندبال را حضورتان تقدیم می دارم.
علیرضا پاکدل
رییس فدراسوین هندبال

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک