اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
اظهار نظر سرمربی اشتاد سازه
سرمربی اشتاد سازه مشهد پیش از آغاز لیگ برتر بانوان امسال در گفتگویی از شرایط تیمش و لیگ امسال گفت .
تاريخ : بيست و هفتم مهر 1399 ساعت 12:05   کد : 360099
سرمربی تیم هندبال زنان اشتادسازه مشهد، گفت: به‌دلیل تغییرات در شیوه برگزاری مسابقات، لیگ پویاتری خواهیم داشت. هر سال که می‌گذرد تیم‌های خوب و با انگیزه‌ای به لیگ برتر اضافه می‌شوند.

نشمین شافعیان  اظهار داشت: به دلیل کرونا فدراسیون هندبال تصمیم گرفت تا بازی‌های لیگ برتر را را به صورت نیمه متمرکز برگزار کند. هر چند در سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برپا می‌شد اما با این شرایط سخت و بحرانی کرونا فدراسیون تصمیم گرفت بازی‌های لیگ را برگزار کند.

وی افزود: هر چند در این دوره از مسابقات لیگ فشار روی بازیکنان زیاد خواهد بود اما شرایط برای همه تیم‌ها برابر است و با وجود کرونا فدراسیون شیوه خوبی را برای برگزاری لیگ در نظر گرفته است.  

سرمربی تیم اشتادسازه مشهد گفت: ۸۰ درصد ترکیب تیم را حفظ کردیم. هر چند تغییراتی داشتیم و یک سری از بازیکنان از تیم خارج شدند اما شاکله اصلی را حفظ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به کرونا و تغییرات در شیوه برگزاری مسابقات، لیگ پویاتری خواهیم داشت. هر سال که می‌گذرد تیم‌های خوب و با انگیزه‌ای به لیگ برتر اضافه می شوند. در این فصل هیچکدام از بازی‌ها را نمی‌توانیم دست کم بگیریم زیرا همه تیم‌ها خوب هستند و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

شافعیان اضافه کرد: در فصل گذشته داوری خوب بود و ما هم نسبت به عملکرد تیم داوران را قضاوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد سازنده ما به سازمان لیگ فدراسیون هندبال این است تا در دور آخر بازی‌ها مقداری تغییرات ایجاد شود و چهار تیم باقی مانده به‌صورت دوره‌ای بازی کنند.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک