اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
نخستین سمپوزیوم بین المللی آنلاین هندبال ایران
تاريخ : پنجم آذر 1399 ساعت 15:47   کد : 430224
نخستین سمپوزیوم بین المللی آنلاین هندبال ایران توسط کمیته مربیان و آموزش فدراسیون هندبال 21 آذر تا 5 دیماه با حضور مدرسین فدراسیون جهانی به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
IRIHF:
در راستای به روز رسانی و یکسان سازی سطح فنی هندبال کشور با استاندارد های جهانی و علم روز هندبال جهان، کمیته مربیان و آموزش فدراسیون هندبال پس از ماه ها پیگیری و مذاکره پی در پی،  اقدام به برگزاری نخستین سمپوزیوم بین المللی آنلاین هندبال ایران با حضور مدرسان برجسته فدراسیون جهانی هندبال دکتر ایلونا هاپکووا از جمهوری چک و استاد دراگان از صربستان و استاد علیرضا حبیبی از مدرسان ایرانی فدراسیون جهانی نموده است.
 
در این دوره تمرینات آمادگی فیزیکی و تکنیکی هندبال پایه توسط دکتر ایلونا هاپکووا 21 تا 23 آذرماه  تدریس می گردد و جدیدترین سیستم دفاعی 3-2-1 توسط استاد دراگان از 28 تا 30 آذرماه  تدریس خواهد شد و علیرضا حبینی تدریس و ارائه اصول اساسی و استراتژی‌های دفاع 0-6  نوین در 5 دیماه بر عهده خواهد داشت.
این سمپوزیون بین المللی آنلاین پیش نیاز شرکت در کلاس های مربیگری درجه یک، کلاس های جهانی و ارتقا مدرسان و همچنین تمدید کارت مربیگری است و در پایان ضمن اختصاص 35 امتیاز آموزشی، به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اهدا می گردد.
علاقمندن جهت  ثبت نام  و شرکت در این وبینار تا 13 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی اینترنتی ذیل مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
Handballcmc.blogfa.com
لازم به ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت، الویت با نفراتی است که زود تر ثبت نام کنند.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک