اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
نشمین شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت
 
تاريخ : هشتم آذر 1399 ساعت 19:51   کد : 430237

سرمربی تیم اشتادسازه مشهد، گفت: برخلاف برخی تیم‌ها که در تعطیلی بین دور رفت و برگشت استراحت داشتند، تیم ما تمریناتش را ادامه داد.
نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه درباره مسابقات لیگ برتر هندبال و برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما توانست در دور رفت مسابقات و در تهران نمایش خوبی داشته باشد و در گروه خود به عنوان تیم صدرنشین شناخته شود و با صدرنشینی به دور برگشت راه پیدا کند.
وی با اشاره به دیدار نخست تیمش در تهران که مقابل سپاهان برگزار شده بود، گفت: متاسفانه ما پیش از بازی نخست دور رفت، به دلیل آسیب دیدگی بازیکن اصلی تیم را در زمان گرم کردن تیم از دست دادیم. با این حال تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم با قهرمانی دور رفت مسابقات را به پایان ببریم. همین اتفاق هم افتاد و تلاش ما این بود که تیم در آمادگی کامل راهی دور برگشت شود.
شافعیان در ادامه به آمادگی تیمش برای دور برگشت اشاره کرد و گفت: تیم اشتادسازه بر خلاف دیگر تیم‌ها که بعد از در دور رفت استراحت داشتند، استراحتی نداشت. من به دلیل برخی مشکلات چند روز کنار تیم نبود،  با این حال تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با انگیزه و آمادگی کافی مسابقات دور برگشت را آغاز خواهد کرد. ما برای مسابقه فردا آماده هستیم.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک