اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
فخر: در دور رفت مسابقات نمایش بهتری داشتیم!
تاريخ : سيزدهم آذر 1399 ساعت 11:23   کد : 430275
بازیکن تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: تیم ما در دور رفت مسابقات عملکرد بهتری داشت اما در دور برگشت آنطور که باید نتیجه نگرفتیم.
محدثه فخر در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال ، پس از باخت تیم سنگ آهن بافق در دیدار با تاسیسات دریایی که دومین شکست این تیم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به شمار می‌رفت؛ اظهار داشت: تیم ما در دور رفت عملکرد بهتری نسبت به دور برگشت داشت. 
وی افزود: متاسفانه با از دست دادن بازیکن اصلی خط زن شانس خود را برای ادامه عملکرد خوب خود از دست دادیم و تا امروز نتوانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم.
فخر به تغییرات تیم تاسیسات دریایی نسبت به دور رفت مسابقات لیگ برتر زنان، اشاره کرد و گفت: باید این را در نظر بگیریم که تیم تاسیسات نسبت به دور رفت به دلیل استفاده از بازیکنان جدید وضعیت بهتری پیدا کرده است و به همین دلیل کار ما نسبت به بازی رفت مقابل این تیم سخت تر شده بود.
بازیکن تیم هندبال سنگ آهن بافق در ادامه خاطرنشان کرد: من و همه بازیکنان ناراحت هستیم که نتوانستیم زحمات مربیان خود را جبران کنیم و آنطور که باید نتیجه بگیریم. اگر بتوانیم در ادامه مانند دور رفت عمل کنیم شاید بتوان این شکست ها را جبران کرد. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک