اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
توضیحات رئیس انجمن هندبال ساحلی در خصوص شرایط تیم های ملی، اردوها و مسابقات

تاريخ : سيزدهم دی 1399 ساعت 12:21   کد : 470419
رئیس انجمن هندبال ساحلی در خصوص شرایط تیم های ملی ساحلی تمامی رده ها و همچنین اردوها و مسابقات پیش رو توضیحاتی را ارائه کرد.
IRIHF:
غلامحسین نیکویی در خصوص شرایط تیم های ملی اظهار داش: اوایل سال جاری برای سازمان تیم های ملی ساحلی کادرفنی تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را تعیین کردیم. تیم ملی نونهالان به دلیل برگزار نشدن مسابقات استعدادهای برتر به دلیل شرایط پاندمی کرونا، تشکیل نشد اما تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات آسیایی و انتخابی جهانی تمرینات خود را آغاز کرده و دهمین اردوی تیم ملی نوجوانان ساحلی را نیز در کرمان برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در رده امیدها با صحبت هایی که به مربیان تیم های ملی صورت گرفت، قرار شد تا با اعلام فراخوان اسامی تیم ملی امید مشخص شود تا در اولین فرصت اردوی آنها را نیز برگزار کنیم.
نیکویی در رابطه با شرایط تیم ملی بزرگسالان ساحلی نیز تاکید کرد: تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی نیز که قرار بود به المپیک ساحلی سانیا چین اعزام شود، به دلیل تعویق احتمالی این مسابقات، اولین اردوی خود را به طور مشترک با اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان در کرمان برگزار کرد.
وی با اشاره به اینکه روند برگزاری اردوها ادامه دار خواهد بود، تاکید کرد: انجمن هندبال ساحلی قرار است در ماه جاری یا ماه آتی تورنمنتی را با حضور تیم های ملی نوجوانان، امید و بزرگسالان در یکی از استان های ساحلی برگزار کند تا تمام تیم ها در شرایط مسابقه قرار گیرند.
رئیس انجمن هندبال ساحلی افزود: مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا که قرار بود در تایلند برگزار شود به دلیل انصراف میزبان احتمالا به کشوری دیگر منتقل می شود و میزبان جایگزین باید زمان موردنظر خود را برای برگزاری مسابقات به کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرده و این نهاد نیز به ما اطلاع دهد. تا زمان اطلاع از زمان برگزاری این مسابقات، تمرینات تیم را با جدیت ادامه می دهیم تا تیم در نهایت آمادگی به این مسابقات اعزام شود.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک