اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
فرانسه صدرنشین شد و صعود کرد/ روسیه و سوئیس حذف شدند

تاريخ : ششم بهمن 1399 ساعت 10:47   کد : 470586
تکلیف تیم‌ های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شد.

IRHF:


روز دوازدهم رقابت های هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مصر با انجام شش مسابقه در دو گروه های سه و چهار به پایان رسید تا تکلیف تیم های صعود کننده از این مرحله مشخص شود.
در گروه سوم این مسابقات فرانسه با پیروزی ۳۲ بر ۲۳ مقابل پرتغال مقتدرانه بدون باخت با پنج برد و کسب ده امتیاز از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
همچنین نروژ با شکست ۳۵ بر ۳۳ ایسلند به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد رفت. پرتغال، سوئیس، ایسلند و الجزایر تیم های بودند که موفق نشدند به دور بعدی راه پیدا کنند و به ترتیب در رده های سوم تا ششم جدول گروه سوم قرار گرفتند
در گروه چهارم این رقابت ها سوئد با برتری ۳۴ بر ۲۰ مقابل روسیه صدرنشینی خود را در این گروه مسجل کرد و مصر میزبان نیز با نتیجه برابر ۲۵ که مقابل اسلوونی رقم زد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رقابت ها صعود کرد. اسلوونی، روسیه، بلاروس و مقدونیه به ترتیب در جایگاه های سوم تا ششم این گروه قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.
تکلیف دیگر تیم های صعود کننده در گروه های اول و دوم دور اصلی رقابت ها امروز، دوشنبه، معلوم خواهد شد و در نخستین بازی بحرین و ژاپن، نمایندگان قاره کهن، از ساعت ۱۸ عصر به وقت ایران در گروه دوم این پیکارها مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.
بیست و هفتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان با شرکت ۳۲ تیم از ۲۴ دی ماه سالجاری اغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک