اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
تربیت استعدادیاب تخصصی هندبال
تاريخ : هشتم بهمن 1399 ساعت 08:39   کد : 470596

اولین دوره جامع تربیت استعدادیاب تخصصی در رشته هندبال در دو بخش مقدماتی و پیشرفته بصورت وبینار برگزار می شود.

IRHF:

رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال با اشاره به این مطلب گفت: این دوره از سوی کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال و با همکاری کمیته مربیان و آموزش فدراسیون از ۲۵ بهمن ماه بمدت ۱۰ روز با حضور استعدادیاب های سراسر کشور برگزار خواهد شد.
علی اکبر خوشنویس با بیان اینکه نفراتی که در این دوره شرکت کنند، می توانند در حوزه استعدادیاب در سطح کشور فعالیت کنند، اضافه کرد:  این دوره زیر نظر اساتید دانشگاهی و مربیان مجرب فدراسیون در زمینه مهارت های تکنیکی و تاکتیکی در هندبال پایه، مولفه‌های مهم روانشناسی در استعدادیابی هندبال، مبانی رشد حرکتی جسمانی و اجتماعی در هندبال، مبانی اصول و مفاهیم فیزیولوژی و پیکرسنجی در استعدادیابی هندبال و ملاحظات ساختار قامتی در استعدادیابی هندبال برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه زیربنای یادگیری و تغییر دیدگاه آموزش اثربخش است، خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال به عنوان پیشرو در بین فدراسیون های ورزشی در قالب یک برنامه مستمر به مقوله تربیت استعدادیاب تخصصی هندبال پرداخته که موجب توانمندی و اثربخشی در آینده نزدیک خواهد شد.
خوشنویس در پایان با تاکید بر رسالت کمیته استعدادیابی مبنی بر استعدادپروری علمی و تخصصی، گفت: تلفیق علم روز دنیا و تجربه و همچنین پیشرفت فناوری و علم نوین در حوزه استعدادیابی، ما را در یافتن ورزشکارانی آینده دار بیشتر یاری خواهد کرد.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک