اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
اظهارات نوروزی نژاد، صادقی و غفاری در خصوص مرحله سوم لیگ برتر

تاريخ : سيزدهم بهمن 1399 ساعت 10:33   کد : 470617
سرمربیان دو تیم نفت و گاز گچساران و مس کرمان و مدیر فنی تیم تیم پرواز هوانیروز در گفتگوهای جداگانه به اظهارنظر در خصوص مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور پرداختند. این مسابقات از چهاردهم بهمن ماه آغاز می شود.
IRIHF:
نوروزی نژاد: لیگ امسال با توجه به کرونا یکی از بهترین برنامه ریزی ها را داشت
اصغر نوروزی نژاد، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران اظهار داشت: به نظرم لیگ برتر امسال با توجه به شیوع کرونا یکی از بهترین برنامه ریزی ها را داشت و تا الان هم شرایط بسیار خوب بوده است. منتهی شرایط تیم ما برعکس لیگ که برنامه منظمی داشت، متاسفانه اصلا خوب نبوده است. تلاش کردیم و تلاش می کنیم تا به هر نحو این تیم را امسال در لیگ نگه داریم تا با بهبود شرایط اقتصادی و فروش نفت، بودجه های وزارت نفت برگردد و تیم نفت و گاز هم همچون سال های گدشته با قدرت بتواند خودنمایی کند.
وی با تاکید بر مناسب نبودن برگزاری مسابقات در صبح افزود: امیدواریم فدراسیون در خصوص ساعت برگزاری مسابقات داریم این است که بازی ها حداقل از ظهر به بعد برگزار شود تا بدن بازیکن خواب نباشد و تیم بتواند سرحال به میدان برود.

صادقی: بازی های این مرحله از حساسیت خاصی برخوردار است/ همه برای امتیاز گیری می آیند
حمید صادقی، سرمربی مس کرمان در خصوص لیگ برتر هندبال گفت: بازی های مرحله سوم از حساسیت های خاصی برخوردار است. با توجه به اینکه جهار تیم از هر گروه بالا آمده، سختی هایی به همراه خواهد داشت. همچنین از لحاظ زمان بندی، ساعت برگزاری مسابقات برای لیگ برتر مناسب نیست. در صورتی که در این مرحله تیم ها جایی برای اشتباه ندارند. همه تیم ها برای امتیازگیری پا به رقابت ها می گذارند تا بتوانند در رده بندی جدول تاثیرگذار باشند.
وی با بیان اینکه فدراسیون تاکنون در زمینه برگزاری مسابقات بسیار خوب عمل کرده است، افزود: عملکرد داوران در مراحل قبلی بسیار خوب بوده ولی فدراسیون در این مرحله باید از کوبل داوری استفاده کند که جای هیچگونه حرف و حدیثی باقی نگذارد.
صادقی ادامه داد: تیم مس هم در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است البته مشکلاتی برای تیم بخاطر تغییر ساعت برگزاری مسابقات به وجود آمد. با این وجود با قدرت کامل در این مسابقات حاضر می شویم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

غفاری: بهترین روش برگزاری همین است
کوروش غفاری، مدیر عامل و مدیر فنی تیم پرواز هوانیروز اصفهان نیز اظهار داشت: ابتدا باید از دکتر پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال تشکر کنم که امسال شرایطی مهیا کردند که تیم پرواز هوانیروز در لیگ برتر حضور داشته باشد.
 وی ادامه داد: با توجه به لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی، بهترین روشی که می شد مسابقات برگزار شود، همین روشی است که فدراسیون اجرا کرد. البته نسبت به گروه بندی لیگ انتقاداتی دارم و امیدوارم سال آینده سیدبندی بهتری انجام بشود. انتظار هم داشتم که مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام شود چون انجام چند بازی فشرده طی 9 روز واقعا سخت است.
غفاری در خصوص پخش زنده تلویزیونی افزود: تیم پرواز تنها تیمی است که تا الان هیچگونه پخش زنده تلویزیونی نداشته است. البته دکتر پاکدل قول داده اند این کار در این مرحله انجام شود. دیده شدن ما به عنوان یک تیم نظامی در جذب علاقه و حمایت ها بسیار مهم است.  
وی با تشکر از فرمانده هوانیروز، امیر قربانی و فرمانده هوانیروز اصفهان، امیر خاموشی که در حفظ تیم بسیار یاری رسان بودند، اضافه کرد: 90 درصد بازیکنان تیم پرواز، سرباز هستند که در رده نوجوانان و جوانان بازی می کنند. هدف تیم پرواز نه قهرمانی است و نه اتفاق خاص دیگری. هدف این تیم این است که بتوانیم این بچه ها را در دره های مختلف ملی و باشگاهی حفظ کنیم. کما اینکه بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر در سال های قبل بازیکن این تیم بودند و الان شرایط بسیار خوبی دارند.
غفاری در خصوص آمادگی تیم پرواز نیز گفت: تیم هوانیروز بسیار جوان است. به طوری که میانگین سنی ما 18 سال است. البته چند بازیکن در رنج سنی بالاتر هم داشتیم که بخاطر مسائل مالی نتوانستیم آنها را حفظ کنیم اما با این حال تیم با انگیزه است. با این که در گروه سختی با سپاهان، مس و فراز بودیم خوب پیشرفت کردیم. تنها امیدوارم بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.



نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک