اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
علی اکبر خوشنویس: یکصد نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند/ یکی از بهترین رشته های توپی ایران و آسیا خواهیم شد
 
تاريخ : سوم اسفند 1399 ساعت 15:32   کد : 470881
IRIHF:
رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال در خصوص برگزاری فراخوان ملی هندبال اظهار داشت: رویکرد جدی فدراسیون هندبال بر تقویت رده های پایه است و اگر بتوانیم این توسعه را مدنظر داشته باشیم، روزهای خوبی در انتظار هندبال کشورمان خواهد بود.
علی اکبر خوشنویس با بیان اینکه حدود یکصد نفر از سراسر ایران در اولین روز فراخوان ملی هندبال شرکت کردند، گفت: حدود 100 نفر از نونهالان و نوجوانان مستعد کشورمان امروز در آزمون های پیکرسنجی و ... شرکت کردند و توسط استعدادیاب های کمیته استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نتایج فراخوان و تست ها اواخر هفته آینده از طریق سایت فدراسیون هندبال اعلام خواهد شد. 
وی با بیان اینکه هدف فراخوان ملی برای این گروه سنی مسابقات رده های پایه سال های 1401 و 1403 است، ادامه داد: در رده سنی 82 با سرمربیگری آقای رهبری اردوهایی برگزار خواهیم کرد و استعدادهایی که در این فراخوان شناسایی شده اند، در این اردوها حضور پیدا خواهند کرد. 
خوشنویس افزود: یک فراخوان به همین صورت برای دختران هم داریم که بزودی برنامه آن اعلام می شود. البته استعدادیاب هایی برای شناسایی دختران با استعداد در المپیاد استعدادهای برتر در سال 98 فرستادیم و افرادی را شناسایی و سازماندهی کردیم.
رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال در پایان درباره آینده هندبال ایران گفت: اگر زیرساخت ها آماده تر بشود و نیروها سازماندهی بهتری داشته باشند، با پتانسیل سرشاری که در ایران وجود دارد، هندبال یکی از بهترین رشته های توپی در ایران می شود به گونه ای که در آسیا حریفی نخواهیم داشت و باید به رده بندی جهانی نظر داشته باشیم که جزو 16 یا هشت تیم برتر جهانی شویم.
 
 
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک