اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
برگزاری مرحله بعدی اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختر در فروردین ماه
تاريخ : بيست و يکم اسفند 1399 ساعت 14:43   کد : 480960
IRIHF:
نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان دختر هندبال ایران دیروز، چهارشنبه بیستم اسفند ماه، به پایان رسید.
خدیجه قانع، سرمربی تیم ملی نوجوانان 36 بازیکن را به این اردو دعوت کرده بود که 6 بازیکن از فراخوان ملی هندبال ویژه دختران انتخاب شده بودند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به پایان نخستین اردوی آماده سازی این تیم گفت: اردوی اول نوجوانان عصر شانزدهم اسفند همرمان با برگزاری فراخوان ملی هندبال ویژه دختران شروع شد اما متاسفانه چند نفر از بازیکن های ما به خاطر شرایط یا مشکلات ویژه ای که داشتند، امکان همراهی تیم را در این اردو پیدا نکردند.
وی ادامه داد: البته این اردو نقاط قوتی هم داشت که یکی از این نقاط قوت، داشتن بازیکن هایی از سال قبل بود که هنوز وارد رده جوانان نشدند و بخوبی در اردو خودی نشان دادند.
قانع افزود: سایر بازیکن ها نیاز زیادی دارند که روی آنها تمرین مداوم صورت بگیرد. بعضی بازیکن ها مشکلات و ایراداتی در فرم بدن یا دست ها داشتند که تلاش می کنیم در اردوهای آماده سازی بعدی این نقطه ضعف را به قوت تبدیل کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان از برگزاری مرحله بعدی اردوی آماده سازی این تیم در فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: در اردوی بعدی سعی می کنیم بازیکن های جامانده را هم بررسی کنیم که حقی از کسی ضایع نشود. البته در اردو بعدی بازیکن های منتخب اردوی نخست هم حضور خواهند داشت.
 
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک