اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
کیوان صادقی: تیم ملی هندبال هنوز محک جدی نخورده است
رقابتهای انتخابی المپیک قطر 2015
تاريخ : بيست و هفتم آبان 1394 ساعت 08:48   کد : 5034
کارشناس هندبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ملی مقابل عمان و ازبکستان گفت: ما این دو تیم را از پیش برده داشتیم و هنوز تیم ملی محک جدی نخورده تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از کار شاگردان اسماعیلاگیچ داشته باشیم.
کیوان صادقی اظهار کرد: ما هنوز جلوی تیم سختی قرار نگرفته ایم. تازه از بازی مقابل ژاپن می توانیم در مورد تیم ملی کشورمان نظر قاطع بدهیم. به هر حال بازی‌های اول قدری مشکل است. در دیدار دوم هم مقابل ضعیف ترین تیم گروه یعنی ازبکستان بازی کردیم.
مقابل ژاپن باید نقاط ضعف و قوت تیم را ببینیم. بعد از بازی با ژاپن اکثر کارشناسان می توانند تبیین دقیقی از شرایط تیم ملی داشته باشند.
کارشناس هندبال تاکید کرد: اینکه بخواهیم با یکی دو تعویض فکر مربی را بخوانیم و او را تحلیل کنیم، از نظر من اشتباه است. همانطور که گفتم در بازی اول و دوم مشکل بزرگی سد راه تیم ملی ایران نبود. شاید همه اعتقاد داشتند که از قبل هم می توانیم این دو تیم را شکست دهیم اما حالا بازی مقابل قطر و ژاپن نشان می‌دهد که توانایی تیم ملی ایران چگونه است. مقابل ازبکستان حیدرپور را در پست دفاع 2 گذاشتند و مشکلاتی پدید آمد اما چنین بحث هایی را نمی توان انجام داد. ازبکستان و عمان تیم هایی هستند که باید می‌بردیم و با هر شرایطی می‌توانستیم چنین حریفانی را شکست دهیم. در این شرایط مربی می توانست، بازیکنان را در پست های مختلف تست کند.
وی با اشاره به آمادگی جسمانی مطلوب تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران خوب دوندگی می کند و خوب گل می زند، باید دید بازی با ژاپن چه نتیجه ای به دنبال دارد. بعد از بازی با ژاپن می توانیم به صعود به نیمه نهایی امیدوار باشیم.
انشالله این اتفاق بیفتد و تیم ایران در ادامه راه هم موفق شود. صادقی در پایان گفت: ژاپن چندین سال است که مقابل ایران نتیجه نگرفته است. شاید 10 سال است که خیلی حریف جدی برای ما تلقی نشده است. بازیکنان باید مراقب باشند. من خیلی کوتاه بازی ژاپن و عربستان را دیدم. این تیم با قطر هم پایاپای جلو می رفت. ژاپن تیم خطرناکی است. آنها با سیستم دفاع باز بازی می‌کنند که تیم ایران در حمله به این دفاع ضعف دارد. نمی دانم دقیقا برنامه بازی ژاپن چیست اما می دانم تیم ایران بازی آسانی در پیش نخواهد داشت. امیدواریم که تیم ایران با دست پر برگردد و حداقل جزو سه تیم بالای جدول باشد. مهم این است که تیم ملی ایران در این مسابقات بازی های مقتدرانه ای انجام دهد.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک