اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
مسائلی:با پیروزی برابر ژاپن صعود خود را نهایی می‌کنیم
رقابتهای انتخابی المپیک قطر 2015
تاريخ : بيست و هفتم آبان 1394 ساعت 08:57   کد : 5035
ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: از تیم ژاپن شناخت خوبی داریم و با پیروزی برابر این تیم صعود خود به دور بعد را نهایی می‌کنیم.
میلاد مسائلی در خصوص دیدار تیم ملی هندبال کشورمان برابر ازبکستان در مسابقات انتخابی المپیک 2016 اظهار داشت: پیش از این هم می‌دانستیم که ازبکستان حریف قدرتمندی برای تیم ایران نیست و یک حریف تمرینی محسوب می‌شود. کادر فنی در این دیدار در نظر داشت تا با محک بازیکنان ارنج تیم را نهایی کند تا با آمادگی کامل به مصاف ژاپن برویم.
وی در ادامه افزود: بازی آسانی مقابل تیم ملی ازبکستان داشتیم و به هدف‌مان رسیدیم. موسوی هم به ترکیب تیم ملی اضافه شد و استکی نیز امروز به قطر می‌رسد. در این شرایط مطمئنا با بهترین ترکیب مقابل ژاپن به میدان می‌رویم.
عضو تیم ملی هندبال کشورمان درخصوص آنالیز تیم ملی ژاپن نیز گفت: روز قبل از هر بازی حریف خود را آنالیز می‌کنیم.
ژاپن از حریفان قدیمی ما در آسیا است و شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم و چندسالی است با یک ترکیب ثابت در مسابقات شرکت می‌کند. امیدواریم مقابل این تیم خوب ظاهر شویم و با پیروزی برابر ژاپن صعود خود را به دور بعد تقریبا نهایی می‌کنیم. مسائلی درخصوص هماهنگی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: این موضوع بیشتر فنی است. ما دو بازی راحت را پشت سر گذاشتیم و این موضوع به ما کمک کرد تا با فضای مسابقات آشنا شویم. به نظر من می‌توانیم بازی خوبی برابر ژاپن داشته باشیم و همه چیز بستگی به ارنج سرمربی دارد.
وی در پایان گفت: مقابل ژاپن باید کمترین تعویض را داشته باشیم. این تیم با سرعت بالایی که داشت 90 درصد از گل‌های خود را از همین طریق مقابل قطر به ثمر رساند. باید بتوانیم مقابل ژاپن بهترین نتیجه را کسب کنیم.
سومین دیدار تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک 2016 چهاشنبه مقابل ژاپن برگزار می‌شود.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک