اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
برگزاری اجلاس نواب رئیسان هیات های هندبال کشور در مبارکه
اجلاس نواب رئیسان هیات های هندبال استان های کشور با حضور مشت زن نایب رئیس فدراسیون هندبال برگزار گردید.
تاريخ : پنجم آذر 1394 ساعت 13:17   کد : 5100
برگزاری اجلاس نواب رئیسان هیات های هندبال کشور در مبارکه
اجلاس نواب رئیسان هیات های هندبال استان های کشور با حضور مشت زن نایب رئیس فدراسیون هندبال برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اجلاس نواب رئیسان هیات های هندبال استان های کشور صبح امروز پنجشنبه با حضور معصومه مشت زن نایب رئیس فدراسیون هندبال و داریوش موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه، سید حسن افتخاری و ذهره قینانی سرپرست و نایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان، به میزبانی تالار اجتماعات مجموعه ورزشی صفائیه برگزار گردید.
در ابتدا سیدحسن افتخاری ضمن خیرمقدم به همه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که میزبان همه نواب رئیسان هیات های هندبال استان های کشور و نایب رئیس فدراسیون هندبال هستیم، امیدوارم بهترین میزبان باشیم و به موفقیت تیم ملی آقایان در مسابقات ورودی المپیک اشاره کرد و افزود: موفقیت این تیم اتفاق یک شبه نیست بلکه این بازیکنان، نوجوانان و جوانان سال های قبل هستند که با تلاش مربیان و فدراسیون اکنون به جایی رسیدند که به فینال مسابقات ورودی المپیک صعود کنند. وی ادامه داد: با حضور مشت زن در راس هندبال بانوان می توان شاهد رشد و توسعه این ورزش بین بانوان کشور باشیم چراکه مشت زن تجربیات خوبی دارد و از طرفی کارمند وزارت ورزش و جوانان است که می توان نوید خوبی برای هندبال بانوان باشد.

دومین سخنران داریوش موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه بود که ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: با وجود سیدحسن افتخاری در راس هیات هندبال استان اصفهان این هیات یکی از فعالترین هیات های استان محسوب می شود و واقعا پیگیر فعالیت هیات های تابعه است. وی ادامه داد: اگر به ورزش بانوان توجهی نشود نمی توانیم بگوییم که ورزش ما پیشرفت داشته است و باید همانگونه که نگاه وزیر ورزش و جوانان به ورزش بانوان نگاه مثبتی دارد، همه ما نیز باید برای توسعه این رشته در کشور کوشا باشیم. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه در پایان افزود: مهمترین بحث در ورزش بحث استعدادیابی می باشد و باید این بحث را جدی گرفت. پور معزی مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، عملکرد هیات هندبال استان اصفهان را در بحث استعدادیابی مطلوب دانست و گفت: هیات هندبال استان اصفهان یک قدم جلوتر از هیات های کشور و استان می باشد.

در ادامه نواب رئیسان هیات های هندبال استان های کشور به معرفی و رزومه خود پرداختند.

معصومه مشت زن ضمن خیرمقدم به نواب رئیسان اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از میزبانی مطلوب هیات هندبال استان اصفهان، اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه و باشگاه فولادمبارکه تشکر کنم و همچنین باید از رئیس فدراسیون هندبال تشکر کنم که با این نشست موافقت نمودند. وی به رویکرد این نشست اشاره کرد و افزود: رویکرد این نشست بررسی موانع توسعه و ارائه راهکارهای اجرایی با اجماع نظر و بهره گیری از خرد جمعی است. مشت زن گفت: طبق اسناد موجود در فدراسیون هندبال ما 31 استان فعال در بخش بانوان داریم که برای حضور در این جلسه با نواب رئیسان مکاتبه شد که اکثرا در این همایش حضور یافتند. وی به انتخاب برترین هیات هندبال استان ها در بخش بانوان اشاره کرد و بیان داشت: این انتخاب بر حسب شاخص های تعیین شده مورد بررسی قرار گرفته می شود. نایب رئیس فدراسیون هندبال اخلاق در بین بانوان را مهمترین اصل دانست و تاکید کرد: همه بانوان ورزشکار ایرانی باید بحث اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از نواب رئیسان می خواهم که در بحث انتخاب بازیکن، مربی و داوران اخلاق اسلامی را مدنظر داشته باشند. وی در پایان گفت: باید بحث استعدادیابی را جدی گرفت و شهرستان های استان ها باید نیز در رشته هندبال بانوان فعال شوند.

در ادامه طاهره مبراء مسئول استعدادیابی تیم های ملی هندبال از نواب رئیسان خواست که با توجه به اینکه اکثرا آموزش و پرورشی هستند بحث استعدادیابی را جدی بگیرند.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک