اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
توقع يك عضو خانواده هندبال از اصحاب رسانه
آيا توقعي منطقي يا غير منطقي است؟ شما قضاوت كنيد!
تاريخ : پنجم آذر 1394 ساعت 17:12   کد : 5101
عرض سلام و وقت به خیر دارم خدمت همه عزیزان و بزرگواران خانواده هندبال

شکایتی دارم ولی نمیدانم انرا به کجا ببرم یا کجا مطرح کنم و تنها جایی که به ذهنم خطور کرد که مطرحش کنم در بین خانواده ام بود.

پیشکسوتان عزیز و اصحاب رسانه ایی که در گروه هستید آیا برای ما خانواده هندبال سخت نیست که در رسانه ملی کشورم و در پر بیننده ترین بخش خبر ورزشی که ساعت13/15 پخش میگردد خبر از هر رشته ورزشی و در هر سطحی باشد از جمله کشتی و وزنه برداری و فوتبال اروپا و لیگ والیبال داخلی و اخبار بانوان ولی هیچ یادی از دلاورمردان و جوانان غیور هندبال کشورم ننماید ایا رسانه ملی حق را به جا اورده ایا این فرق گذاشتن بین فرزندان یک ملت نیست ما نمیگوییم بیاید با ما مثل فوتبال ملی رفتار نمایید ولی میگوییم حداقل ارزشمان را بیشتر از فوتبال لیگ اروپا مدنظر قرار دهید. بخدا قسم ماهم ایرانی هستیم وجوانانمان در زمین هندبال عرق میریزند و زحمت میکشند ،دوست داریم مردممان به جوانان هندبالیستشان افتخار کنند همانطور که والیبال را با تبلیغات فراوان به جایگاهی رساندید که مردم به عنوان "هم و غم" اول و اخرشان والیبال و انتخابی المپیک و لیگ جهانی را پیگیری میکردند یا اگر قرار بود تیم والیبالمان برای فینال یا رده بندی و یاهر عنوان دیگری در بازی بعد خود با ان تیم روبرو شود رسانه ملی حتما بازی حریف بعد تیم ملی ایران را پخش مستقیم مبکرد و به همه نشان می داد که حریف بعد ما چه توانایهایی دارد و ..... ولی بعد از بازی دیروز هندبالمان به جای ابنکه رسانه ملی بازی حساس و سخت کره و قطر را پخش کند و مردم ببینند که این قطر و کره چقدر حریفان قدری هستند و اینکه جوانان کشورشان در بازی بعد باید با چه تیمهایی دست و پنجه نرم کند ، دقیقا بعد از بازی پخش مستقیم را قطع کرده و یک مسابقه شنای اروپا را به صورت ضبط شده پخش میکند،آیا این حق است ؟؟؟!!

البته هنوز بایکوت خبری جام ریاست جمهوری توسط رسانه ملی را فراموش نکرده ایم که اگر همین جام در رشته دیگری و یا شاید با نام دیگری برگزار میشد رسانه ملی چه کارها برایش نمیکرد وچه زمانه هایی را که به آن اختصاص نمیداد و ....... بخدا قسم این درد دل یک عضو خیلی خیلی خیلی کوچک خانواده هندبال است که دلش را به درد آورد و خواست آنرا بیان کند. البته امیدوارم این دوره هم طی شود و دیگر اینچنین برخوردها را کنار بگذارند و به همه به یک چشم نگاه کنند و اگر حل این مشکل نیاز به رایزنیهای مدیران رده بالای ورزش و خود هندبال دارد ،مدیرانمان دریغ نکرده و اقدام لازم را انجام دهند کما اینکه واقعا از زحماتشان تا این مرحله واقعا سپاسگذاریم و ممنونشان هستیم و حداقلش این بوده که دل خانواده هندبال در این چند روزه را خوش کرده اند. به امید روزهای درخشان و پرغرور برای هندبال کشورم.

مصطفی حمزه پور علوی --اهواز

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک