اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
مهدیزاده از پیوستن به تیم شهید شاملی کازرون برای حضور در باشگاه های مردان آسیا خبر داد
 
تاريخ : پنجم خرداد 1400 ساعت 10:25   کد : 521060
IRIHF:
علی مهدیزاده، لژیونر ایرانی تیم هندبال پودوا از پیوستن به تیم شهید شاملی کازرون برای حضور در جام باشگاه های آسیا خبر داد. 
علی مهدیزاده در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار داشت: طی صحبت هایی که با مسئولان تیم شهید شاملی کازرون و آزاد منجیری، سرمربی این تیم داشتم، قرار شد سوم یا چهارم ژوئن برابر با 13 یا 14 خردادماه به اردوی این تیم در تهران ملحق شوم.
وی افزود: البته این زمان برای مچ شدن با تیم بسیار کوتاه است اما من تمام تلاشم را می کنم که با تمام تیم هماهنگ بشوم. خوشبختانه سابقه کار با آقای آزادمنجیری و چند بازیکن این تیم را دارم و به نظرم این عامل بسیار کمک کننده است.
لژیونر ایرانی تیم هندبال پودوا درباره سطح کیفی رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا گفت: سطح این رقابت ها بالاست زیرا تمام تیم های عربی برای نتیجه گیری هزینه های زیادی می کنند طوری که بازیکن های با کیفیت زیادی را از تمام دنیا جذب می کنند. البته شهید شاملی کازرون نیز در فصل گذشته لیگ کاملا سطح کیفی خودش را نشان داده و از مهره های خوبی نیز برخوردار است و مطمئنا همه تیم تلاش می کند که به بهترین نتیجه دست یابند. به نظر منم هیچ چیز دور دسترس نیست و من کسب بهترین نتایج را برای تیم شهید شاملی پیش بینی می کنم. البته برای تیم شهر خودم، صنعت مس کرمان، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها نیز آرزوی موفقیت می کنم. 
وی در ادامه درخصوص وضعیت تیم پودوا در لیگ هندبال لهستان نیز گفت: پودوا در لیگ یک هندبال لهستان حضور دارد و مسابقات مرحله گروهی این لیگ بخ صورت چهار گروه ده تیمی مدتی پیش برگزار شد و به پایان رسید که توانستیم با تفاضل گل تیم دوم گروه بشویم و سهمیه پلی اف را بگیریم. از هر گروه دو تیم اول به مرحله بالاتر صعود می کنند و در پایان رقابت ها سه تیم سهمیه سوپرلیگ را می گیرند. 
مهدیزاده درباره تداخل مسابقات پودوا با باشگاه های آسیا هم افزود: تداخلی بین این مسابقات نیست. خوشبختانه فدراسیون لهستان اعلام کرده مسابقات پلی اف لیگ هندبال 28 تا 30 ماه می مطابق با 7 تا 9 خرداد برگزار می شود و من 13 یا 14 خرداد به تیم شهید شاملی ملحق می شوم. 
وی ادامه داد: این فصل توقع بیشتری از خودم داشتم. متاسفانه نیم فصل اول با مصدومیت مواجه شدم و انگشت دستم شکست و حدود سه ماه خانه نشین شدم و این وقفه خیلی بهم ضربه زد ولی خب ورزش حرفه ای همین است و در هندبال از این مصدومیت ها زیاد پیش میاد.
لژیونر ایرانی تیم هندبال پودوا درباره میزبانی ایرانی از رقابت های قهرمانی هندبال آسیا نیز گفت: روزی که خبر این میزبانی را شنیدم واقعا خوشحال شدم چون این اتفاق قدم بزرگ و فوق العاده ای است. ما باید بیشترین بهره برداری را از این امتیاز ببریم تا هم سهمیه جهانی بگیریم و حتی مقام قهرمانی آسیا را کسب کنیم.
مهدیزاده ادامه داد: البته جدا از مساله میزبانی که پوئن بسیار مثبتی است، مساله دیگر که بسیار مهم است داشتن اردوهای برون مرزی و بازی های تدارکاتی با تیم های اروپایی چه باشگاهی و چه ملی است. من فکر می کنم هیچ چیز بجز بازی های تدارکاتی با تیم های با کیفیت نمی تواند تیم ملی هندبال ایران را هماهنگ و قوی کند. من مطمئنم فدراسیون در فکر این مهم است زیرا مشخص است دید بسیار ویژه ای به این رویداد دارد.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک