اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
انوشیروانی: توسعه زیرساخت های رشته هندبال در استان/ حضور موثر روسای هیات ها در مجامع انتخاباتی
 
تاريخ : بيست و چهارم خرداد 1400 ساعت 13:13   کد : 531128
IRIHF:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیات هندبال این استان حضور روسای فدراسیون های ورزشی در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی را نشان از اهمیت موضوع ورزش دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اردبیل با اشاره به حضور علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این مجمع گفت: حضور روسای فدراسیون های ورزشی در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی نشان از اهمیت موضوع ورزش در کشور است.
وی ادامه داد: ورزش استان اردبیل در ریل توسعه قرار گرفته و شرایط کرونا نتوانسته تاثیر منفی بر ورزش استان بگذارد طوری که با یک هم افزایی و نظم خاصی که در ورزش استان حاکم شده ورزش اردبیل مسیر توسعه را پیدا کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه سالن های خوب و با کیفیتی در استان وجود دارد، استان اردبیل می تواند رشد خوبی را در رشته ورزشی هندبال داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان ها باید به سمت روزهای خوب خود سوق داده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: هندبال استان از مربیان و ورزشکاران توانمندی در بخش بانوان و آقایان برخوردار است و از این ظرفیت باید به نحو احسن در شهرستان ها استفاده شود.
دکتر انوشیروانی با اشاره به لزوم استعدادیابی هندبال اظهار کرد: در راستای استعدادیابی این رشته باید اهتمام ویژه داشته باشیم و با همکاری آموزش و پرورش و ظرفیت هیات دانش آموزی در این حوزه اقدام شود. 
وی تصریح کرد: هندبال کشور در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته و سعی خواهیم کرد در روند روبه رشد این رشته ورزشی حمایت های لازم را انجام دهیم.
انوشیروانی ادامه داد: در راستای توسعه رشته هندبال خیابانی و ساحلی نیز اقدامات لازم برای ایجاد زمین هندبال ساحلی و خیابانی و ساحلی انجام خواهیم شد و همچنین از ظرفیت دستگاه های اجرایی به ویژه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این خصوص بهره خواهیم برد.
وی ادامه داد: انتظار می رود در رشته هندبال به حوزه بانوان هم توجه ویژه شود و همچنین برای برگزاری مسابقات استانی و راه اندازی لیگ استانی در شهرستان ها نیز باید برنامه ریزی مدون صورت گیرد.
 
 
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک