اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
علیمرادی: آموزش، قدم اول در راه مبارزه با دوپینگ
 
تاريخ : شانزدهم تير 1400 ساعت 11:07   کد : 531193
IRIHF:
نخستین وبینار آموزشی مبارزه با دوپینگ روز گذشته با حضور 80 تن از اعضای کادر فنی تیم های ملی، تیم های لیگ برتری و تیم های دسته یک هندبال کشور برگزار شد.
دکتر فرید علیمرادی، رییس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه ارائه آموزش و آگاه سازی جامع به همه افراد شاغل در حوزه رشته ورزشی هندبال به ویژه مربیان و سرپرستان تیم ها، اولین قدم در راه مبارزه با دوپینگ است، نخستین وبینار آموزشی مبارزه با دوپینگ با حضور 80 تن از اعضای کادر فنی تیم های ملی، تیم های لیگ برتری و تیم های دسته یک هندبال کشور برگزار و طی آن جدیدترین قوانین و دستورالعمل های سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ در سال 2021 به مخاطبین ارائه شد.
علیمرادی افزود: به دنبال آن هستیم که برگزاری این دوره ها تدوام داشته باشد تا بتوانیم ضمن آگاه سازی و روشنگری در حوزه مبارزه با دوپینگ، شاهد سربلندی هندبال کشور در عرصه های بین المللی باشیم.
وی در پایان از همکاری دکتر شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و همچنین کمیته مسابقات فدراسیون که در برگزاری این دوره همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک