اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
نوروزی نژاد: قطعا امسال لیگ بهتری خواهیم داشت/ فرناندز به هندبال آسیا اشراف دارد
تاريخ : بيستم مرداد 1400 ساعت 12:28   کد : 541243
IRIHF:
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران احتمال داد سطح کیفی فصل جدید لیگ برتر هندبال بهتر از سال گذشته باشد.
اصغر نوروزی نژاد، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان کشور که از 23 مردادماه به میزبانی تهران برگزار می شود، گفت: با توجه به تجربه برگزاری لیگ برتر سال گذشته به صورت متمرکز، من فکر می کنم لیگ امسال قطعا از لحاظ کیفیت در سطح بهتری خواهد بود.
وی افزود: 5 تا 6 تیم با سرمایه گذاری خوبی که انجام دادند توانسته اند بازیکنان ملی پوش هندبال را جذب کنند که این موضوع رقابت در بالای جدول لیگ برتر هندبال را جذاب‌تر می کند.
نوروزی نژاد با بیان اینکه حدود 2 هفته است استارت تمرینات را زده ایم که البته زمان کمی برای آماده سازی بازیکنان است، ادامه داد: اما مسئله ای که متأسفانه اکثر تیم ها درگیر آن هستند نداشتن زمان کافی برای آماده سازی بازیکنان با توجه به برنامه ریزی هاست که همین مسئله احتمال آسیب دیدگی بازیکنان و افت سطح کیفی لیگ در دور اول را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه 95 درصد بازیکنان تیم نفت و گار گچساران با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بومی هستند، گفت: شرایط نفت و گاز نسبت به سال گذشته بهتر است طوری که امسال تعدادی از بازیکنان بومی خودمان را که سال گذشته برای دیگر تیم ها بازی می‌کردند، جذب کردیم. 
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان که قرار است از نزدیک نظاره گر بازی های لیگ برتر باشد، بیان کرد: انعقاد قرارداد با این مربی سرشناس و صاحب سبک اسپانیایی در ادامه تحولات خوبی است که فدراسیون هندبال انجام داده است.  
وی اضافه کرد: مزیتی که «فرناندز» در این خصوص دارد، این است که وی اشراف کاملی بر هندبال آسیا دارد که این امر قطعا تاثیر بسزایی بر پیشرفت هندبال کشورمان خواهد گذاشت.
نوروزی نژاد در پایان گفت: پیشنهاد می کنم فدراسیون هندبال برنامه ای طراحی کند تا مربیان لیگ هم بتوانند از دانش و تجربه «فرناندز» نهایت استفاده را ببرند.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک