اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
حسنوند: قصد ارائه نمایشی قدرتمند در نخستین حضورمان در لیگ برتر را داریم
 
تاريخ : بيستم مرداد 1400 ساعت 15:27   کد : 541246
IRIHF:
سرمربی تیم هندبال رعد پدافند آمل از ارائه نمایشی قدرتمند در نخستین حضور این تیم در لیگ برتر هندبال خبر داد.
امین حسنوند، سرمربی تیم هندبال رعد پدافند آمل که اولین تجربه حضورش را در لیگ برتر هندبال تجربه می کند، گفت: به نظرم بازی های لیگ امسال با توجه به ۱۰ تیمه بودن لیگ نسبت به سال گذشته باکیفیت تر خواهد بود و پیش بینی می کنم با توجه به این امر نتیجه بازی ها بسیار نزدیک باشد.
وی با بیان اینکه تیم هندبال رعد پدافند آمل امسال با حمایت همه مسئولین استان مازندران و شهر آمل قصد ارائه نمایشی قدرتمند در نخستین حضور خود در لیگ برتر را دارد، افزود: با توجه به فرصت کم آماده سازی تیم اما از بازیکنان خوبی برخوردار هستیم و امید داریم با حمایت همه مسئولین نتیجه لازم را در لیگ برتر کسب کنیم. شاکله اصلی تیم ما را بازیکنان امید و جوانان تشکیل می دهند طوری که فکر می کنم از نظر رنج سنی جوان ترین تیم لیگ برتر کشور باشیم.
حسنوند در پایان درخصوص پیش بینی اش از عملکرد تیم رعد پدافند در لیگ برتر گفت: به خاطر اینکه نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنیم، پیش بینی کسب هر جایگاه و رتبه ای در لیگ برتر بسیار سخت است ولی تیمی هستیم که با انگیزه و تلاش بسیار زیاد قصد ارائه بازی های خوب در لیگ برتر هندبال را داریم البته اگه شرایط جذب چند بازیکن با تجربه به تیم مهیا شود قطعا نتایج بسیار بهتری را کسب خواهیم کرد.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک