اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
لغو سومین دیدار به علت تاخیر ستارگان دشتستان برای حضور در محل تست گیری و نرسیدن به موقع جواب آزمایش
 
تاريخ : بيست و سوم مرداد 1400 ساعت 19:10   کد : 551263
 
سومین بازی از نخستین روز لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران در سال 1400 به دلیل نرسیدن جواب آزمایش تست کرونای تیم ستارگان دشتستان لغو شد.
IRIHF:
نخستین روز سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های ایران، از صبح امرو،ز شنبه 23 مردادماه، در سالن خانه هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.
در نخستین دیدار امروز تیم های سپاهان نوین و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهید شاملی کازرون 25 بر 20 پیروز شد و در دومین دیدار امروز نیز ذوب آهن اصفهان 29 بر 24 پاس ناجا قم را از پیشرو برداشت. 
سومین دیدار امروز نیز قرار بود از ساعت 17 بین تیم های ستارگان دشتستان و صنعت مس کرمان برگزار شود که به دلیل نرسیدن جواب آزمایش تست کرونای تیم ستارگان دشتستان در ساعت مقرر، برگزار نشد و تصمیم گیری در خصوص این دیدار توسط کمیته مسابقات در روز های آینده انجام می گیرد. 
بر اساس اعلام کمیته مسابقات تیم ستارگان دشتستان مطابق با برنامه اعلام شده به تیم ها می بایست روز گذشته (جمعه 22 مردادماه) جهت تست کرونا در محل تست گیری حاضر می شد که با توجه به رسیدن این تیم در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز(شنبه 23 مرداد ماه) به محل تست گیری، آزمایش تست کرونای این تیم دیرتر از تیم های دیگر گرفته شد و تا ساعت 17:30 امروز جواب تست کرونای تیم ستارگان دشتستان توسط آزمایشگاه معرفی شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام نگردید و بر اساس قوانین برگزاری این رقابت ها از ورود تیم ستارگان دشتستان به محل برگزاری مسابقات جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دقیق اجرای پروتکل های بهداشتی جلوگیری به عمل آمد.
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک