اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
هیات هندبال رتبه چهارم هیات های ورزشی استان یزد را کسب کرد
هیات هندبال با کسب 603 امتیاز در ارزیابی های صورت گرفته 1394 اداره کل ورزش و جوانان استان توانست رتبه چهارم را در بین بیش از40 هیات ورزشی کسب نماید.
تاريخ : بيست و پنجم خرداد 1395 ساعت 10:13   کد : 55795
هیات هندبال با کسب 603 امتیاز در ارزیابی های صورت گرفته 1394 اداره کل ورزش و جوانان استان توانست رتبه چهارم را در بین بیش از40 هیات ورزشی کسب نماید.

Irhf.ir/ به نقل از هیات هندبال استان یزد، هیات های شمشیر بازی ، تکواندو و پهلوانی به ترتیب با کسب 736 ، 715 و 607 امتیاز توانستند رتبه های اول تا سوم این هیات ها را کسب کنند .
ابوالفضل خوشنویس رئیس هیات هندبال استان یزد، برگزاری مسابقات داخلی استان، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی، میزبانی مسابقات منطقه ای و کشوری و دعوت از بازیکنان تیم های استانی به تیم های ملی را از مهمترین عوامل کسب امتیاز دانست.
رئیس هیات هندبال استان  به برگزاري دوره هاي مربيگري و دانش افزايي مربيان و فعاليت مستمر باشگاهها از جمله پيشگامان كوير يزد وسنگ آهن بافق و برگزاري مسابقات پي در پي در استان در رده هاي مختلف اشاره کرد و افزود : عدم كسب رتبه هاي اول تا سوم علي رغم همه بسترهايي كه براي دستيابي به اين مهم انجام شده است يكي از دلايل كاهش امتياز است و اميدواریم با تلاش بيشتر مربيان و جديت بازيكنان اين كار نيز در سال 95 تحقق يابد.
وی بر بستر سازی لازم در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم جایگاه خوبی را در مسابقات کشوری کسب کنیم می توانیم رتبه های بالاتری را در استان کسب نمایم.
وی کسب این موفقیت را به تمامی ورزشکاران و فعالان عرصه هندبال استان تبریک گفت و بر تلاش بیش از پیش برای کسب قله های موفقیت در این رشته تاکید کرد.


نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک