اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
رئیس فدراسیون هندبال از اردو تیم ملی ساحلی بازدید کرد+عکس
سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال روز گذشته 25 خرداد با حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی با بازیکنان و کادر فنی این تیم  به گفت‌وگو پرداخت.
تاريخ : بيست و ششم خرداد 1395 ساعت 09:30   کد : 55801
سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال روز گذشته 25 خرداد با حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

irhf.ir/  سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در تمرینات تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی اظهار داشت: به وجود بازیکنان آینده‌دار و با استعداد تیم ملی هندبال ساحلی افتخار می‌کنیم و امیدواریم آینده درخشانی را برای تیم ملی کشور رقم بزنید.
وی افزود: در گذشته برای رسیدن به اهداف 2 راه استمرار و تنبیه و تشویق وجود داشت اما امروزه این 2 انگیزه جای خود را با ذهن و تفکر عوض کرده به این معنا که اشخاص برای ارتقا خود نیازمند به استمرار در کنار هدف و ذهنیت دارند.
رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: ممکن است افراد زمان بسیاری را برای انجام تمرینات مقرر کنند اما عدم وجود هدف و ذهنیت آماده سبب حرکت بیهوده در زندگی می‌شود، نوجوانان ما که سال‌های سال برای آینده‌ای درخشان تلاش می‌کنند باید در ذهن خود هدف ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: اگر حرکت در زندگی بدون هدف باشد هیچ نتیجه و سودی برای انسان ندارد و اشخاص نباید بدون هدف هیچ کاری را در زندگی به ثمر برسانند، اگر هدف در زندگی بوجود آمد انسان سریع تر به نقطه مطلوب زندگی می‌رسد پس نوجوانان تیم ملی ما نیز باید با تشخیص هدف بهترین آینده را برای خود بسازند.
دومین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی کشورمان از 23 خرداد در اصفهان آغاز شده و فردا به پایان می رسد، بازیکنان نوجوان تیم ملی هندبال در این اردوها خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌کنند، تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی نمایندگانی از استان‌های هرمزگان، بوشهر، خراسان، فارس و اصفهان در خود جای داده است.

















نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک