اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
لیگ مازندران با حضور 15 تیم برگزار می شود
رئیس هیات هندبال مازندران از حضور 15 تیم در فصل جدید لیگ هندبال آقایان و بانوان استان خبر داد.
تاريخ : بيست و دوم آبان 1395 ساعت 14:06   کد : 96123
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ محمدحسین شکیبافر درباره آغاز لیگ هندبال استان تصریح کرد: فصل جدید لیگ هندبال استان مزین به نام شهدای گرانقدر مازندران در دو گروه آقایان و بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار می شود.
وی گفت: امیدواریم با برگزاری لیگ، رونق خوبی جهت توسعه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا از درون این لیگ بازیکنان مستعد شناسایی شوند.
رئیس هیات هندبال مازندران با اشاره به حضور 8 تیم در لیگ بانوان و 7 تیم در لیگ آقایان اذعان داشت: در بخش بانوان ۸ تیم حضور دارند که تیم ها در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم بازی می کنند.
 شکیبافر درباره رقابت تیم ها در بخش بانوان گفت: در گروه اول نوشهر، سرخرود، جوانان ذوالفقار نکا و قائم شهر و در گروه دوم بابل، بندپی غربی بابل، سوادکوه و بزرگسالان ذوالفقار نکا قرار دارند.
 این مسئوول افزود: در بخش آقایان نیز که ۷ تیم حضور دارند تیم ها در دو گروه به صورت و برگشت با هم رقابت می کنند.
 وی اظهار کرد: در گروه اول قائم شهر، بابل و حاج حسن ساری و در گروه دوم آمل، نوشهر، استخر ایران تنکابن و ثامن الائمه ساری حضور دارند.
 شکیبافر بابیان اینکه آغاز لیگ هندبال آقایان و بانوان استان از بیست و یکم آبان است، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه برای برگزاری لیگ، کشف استعداد و نخبه این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان است.

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک