اینستاگرام فدراسیون هندبال
تویتر فدراسیون هندبال   سایت قدیم فدراسیون هندبال
هفته پایانی نیم فصل با طعم و بوی اروپایی شهرداری کاشان
هفته آخر دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاههای ایران روز سه شنبه هفته آینده 21 دی ماه با 5 دیدار سپری می شود که در یکی از دیدارهای مهم و حساس در اراک تیم هپکوی رده پنجمی میزبان نفت و گاز گچساران تیم صدرنشین جدول است.
تاريخ : دوازدهم دی 1395 ساعت 11:52   کد : 96215
 هفته آخر دور رفت لیگ  برتر هندبال باشگاههای ایران روز  سه شنبه  هفته آینده  21 دی ماه با  5 دیدار سپری می شود که در یکی از دیدارهای مهم و حساس در اراک تیم هپکوی رده پنجمی میزبان نفت و گاز گچساران تیم صدرنشین جدول است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال ، رقابت های هفته پایانی نیم فصل اول در حالی روز سه شنبه آینده برگزار می شود که رقابت در لیگ برتر امسال بسیار فشرده و نزدیک است و هیچ نتیجه ایی قابل پیش بینی نیست.
 
در هفته نهم که 21 دیماه برگزار می شود تیم شهرداری کاشان که از تورنمنت بین المللی هلند برگشته از شهر گل و گلاب ایران کاشان به مرودشت می رود تا با نماینده فارس تیم نوین قطره مهر پارسه مرودشت دیدار کند.
 
 در سایر دیدارها شهرداری ارومیه به مصاف توسعه و عمران بافق می رود. فولاد مبارکه سپاهان هم در اصفهان پذیرای صنعت مس کرمان است.
 
در تهران تیم بیتا سبزوار که در کمر کش جدول جای گرفته میهمان نیروی زمینی تهران است. هر دو تیم در هفته گذشته شکست خورده اند و زخم خورده از هفتهقبل رودروی یکدیگر قرار می گیرند.
 
بنا بر تصمیم سازمان لیگ هندبال و جهت پخش مستقیم دیدارهای لیگ برتر قرار شد مسابقات لیگ برتر هندبال روزهای سه شنبه برگزار شود و از این رو سه شنبه ها را باید بنام روز هندبال در تقویم ورزش کشور ثبت کرد.
 
برنامه کامل هفته نهم (هفته پایانی نیم فصل اول ) به قرار زیر است:
نيروی زمينی - بيتا سبزوار
شهرداری اروميه - توسعه و عمران بافق
نوين قطره مهر پارسه مرودشت - شهرداری کاشان
هپکو اراک - نفت و گاز گچساران
فولاد مبارکه سپاهان   - صنعت مس کرمان
 

نهادها
سازمان‌های هندبال
 
حامیان مالی
وزارت ورزش و جوانان    فدراسیون بین المللی هندبال     با ارسال عدد 5 به 3064 به
سامانه هواداری فدراسیون هندبال بپیوندید.
کمیته ملی المپیک ایران     فدراسیون هندبال آسیا      
  آکادمی ملی المپیک     فدراسیون هندبال اروپا      
  کمیته ملی پارالمپیک